niedziela, 16 sierpnia 2015

WAKACJE! ZNÓW BĘDĄ WAKACJE!

Już za chwileczkę, już za momencik... Zniewalająca swym urokiem Chorwacja, porażające piękno austriackich Alp. Tak sobie myślę, że moje życie składa się z odliczania dni do podróży, tych małych i troszkę większych. Perspektywa zmiany otoczenia, choć na chwilę, napędza mnie do codziennych zmagań z tym, co zwykle nudne i powtarzalne. Wszystkie moje najciekawsze wspomnienia związane są z wyjazdami. Póki co- ogarnia mnie coraz większa Reisefieber. Martwię się, co przygotować, kupić, spakować, robię listy, dopisuję, skreślam. Też tak macie?   Ale jak ruszam w drogę- wszystkie nerwy i problemy zostawiam za sobą. Nie mogę się już tego doczekać.

1 komentarz:

  1. Też tak mam, tyle że nie zawsze udaje mi się pozostawić wszystkie nerwy i troski za sobą. Staram się bardzo, ale czasami gonią mnie, choćbym nie wiem jak bardzo próbowała przed nimi uciec. Udanego wypoczynku i ładowania akumulatorów :)

    OdpowiedzUsuń